Vertrouwespersòòn
Vertrouwenspersoon
Het bestuur van de Stichting Vastenavend en van de vereniging de Gròòte Raad van de Stichting Vastenavend vinden het belangrijk dat iedereen die deelneemt aan een door de Stichting of Vereniging in het kader van de viering van de Bergse Vastenavend georganiseerde activiteit, dat kan doen op een wijze die passend is bij de geest en de uitgangspunten van dit feest. Op het moment dat dit negatief wordt beïnvloed door specifieke uitingen of gedragingen van (bestuurs)leden, medewerkers of vrijwilligers van de stichting of vereniging vinden wij het belangrijk dit bespreekbaar te maken. Wanneer dit niet mogelijk blijkt of niet tot een oplossing leidt, zijn er meerdere manieren om dit aan onze organisatie kenbaar te maken. Dat kan desgewenst door het indienen van een klacht. Het klachtenreglement beschrijft de wijze waarop een klacht wordt ingediend en waarop deze wordt behandeld. Dit reglement kan bij de secretaris worden opgevraagd. Ook bestaat binnen de organisatie van Stichting en Vereniging de mogelijkheid tot een melding bij de vertrouwenspersoon. Het reglement dat op dit soort meldingen van toepassing is en waarin ook de wijze waarop zo’n melding wordt behandeld is wordt uitgelegd, kan eveneens bij de secretaris worden opgevraagd.
Onze secretaris is het gemakkelijkst te bereiken via secretaris@stichtingvastenavend.nl