• Berregs
  • NL

Wor Begunsteger Buite Berrege

Steun de Berregse Vastenavend, wor Begunsteger Buite Berrege! Wòònde gij buite Berrege n'op Zoom, mar leg d’oew art feitelek ier? Wilde net as ieleke inwòòner ok oew stééntje bijdrage n’aan de Vastenavend? Da ken oor! Oe? Nouw, gewòòn Begunstiger Buite Berrege worre!

Dankzij de IeCeeBee’ers worre n’alle inwòòners van Berrege n'op Zoom tuis bezocht en gevraagd naar ‘n vrijwillege donasie vor de Vastenavend. En gelukkeg blijk ielek jaar weer da d’éél veul Berregenèère ‘n gròòt belang 'echte n’aan ‘t in stand ouwe van kenmerkende en gròòtschalege n'evenemente mette Vastenavend. Evenementen zowas d’Intocht, Kindervastenavend en de Gròòte Optocht, die ok ammaal grates toegankelek zijn vor iederéén.

Mar d’IeCeeBee ken jammer genogt niet lengst komme bij Berregenèère die buite Berrege wòòne, oewel me wete da deze Berregenèère ook gèère zouwe wille donere. Me wille die Berregenèère ok de kans geve n’om mè d'n fienesjeele donasie de Vastenavend te steune. Zo kunde, éél eenvoudeg, ‘n Begunsteger Buite Berrege (BBB) worre.

Mak oew donasie over op IBAN-rekening NL91 INGB 0008 4030 44 t.n.v. Stichting inzameling Prijzengeld Vastenavend Optocht, onder vermelding van BBB.

Vor donneteurs die teminste € 11,-- overmake n’ebbe me n’ok nog ’n verrassing: de Vastenavendkrant van dees jaar zal zo snel mogelek naar oew uisadres opgestuurd worre! Vieja ’t ie-meeladres icb@stichtingvastenavend.nl kunde oew adresgegeves iervoor aan ons deurgeve.

Agge op deze menier oew stééntje bijdraagt, dan wille me n’oe, names d’afdeling IeCeeBee van de Fienesjele Kemissie, avvast artelek bedanke!