Vastenavendmeziek op Internet

Tegeswòòrdeg kunde nie allééneg de vastenavendmeziek op ceedee, mar ok legaal op ’t internet beluistere. Op zowel Spotify as op Apple Music vinde nouw écht alle vastenavendmeziek die deur Stichting Vastenavend is uitgebrocht.

Alle vastenavendliedjes van 1946 tottemet nouw en alle B-kantjes kunde nouw strieme n’op Spotify en Apple Music. D’r zal gin vastenavendliedje van de Boere van de Leutege Ploeg meer zijn dagge dèèr nie ken vinde!

Deur legaal naar vastenavendmeziek te luistere n’op Spotify en Apple Music, draagde bij aan de Vastenavend!

Zoek op Vastenavend in ’t Krabbegat en ge vin d’alle vastenavendmeziek die Stichting Vastenavend ooit et uitgebrocht. Of ga t’r recht naartoe, deur ieronder te klikke.

Ga d’ier naar Spotify of naar Apple Music