Dees pagina is nie beschikbaar in 't Berregs.

Beste sponsor van de Bergse Vastenavend,

Het licht staat op oranje! Afgelopen 11-11 heeft onze spik splinter nuuwe Òòg’eid Prins Wannes III, in een digitale versie van de 11-11-viering, het licht voor de komende Vastenavend op oranje gezet. We kunnen dit zien als een lichtpuntje in deze bizarre tijden. We gaan de komende Vastenavend tegemoet onder het motto: ME BLOEIE WIR OP!

Op afstand Vastenavend: hoe dan? De Stichting Vastenavend heeft met de 11-11 viering laten zien hoe het gevoel van Vastenavend via  radio, televisie en social media de Krabben van het Krabbegat heeft kunnen raken, tot in het diepste van hun Vastenavendhart.

Waar in verschillende Carnavalssteden in het Zuiden bijna alle activiteiten zijn afgeblazen, gaat Bergen door. Met de uitzending van 11-11 , waarvan hieronder een verkorte versie is weergegeven, hebben we het fundament gelegd voor meer geplande projecten die we in het Vastenavendseizoen willen delen via radio, tv en internet. Hiermee is de Vastenavend voor iedereen toegankelijk en gaat het door !

Voor meer informatie mail naar bedrijven@stichtingvastenavend.nl

Of bekijk eerst onze sponsorbrochure met meer uitleg.